Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Tabula rasa

Tabula rasa
03.06.2011 | 00:00

-Չասենք, չէ՞, վարպետ, որ ունեցածդ ամենապրիստիժնի դեմքն ես հարմարցնում մեր ազիզ շեֆի գլխին։

Դիտվել է՝ 3826

Մեկնաբանություններ